Półperuka Naomi

  • #27/10/m30x Naturalny Brąz
  • Półperuka Naomi
Ocena:
In stock

                        

System half-wig (półperuka) jest jednym z bardziej popularnych metod przedłużania, zagęszczania włosów w USA.

Popularność zyskał dzięki bardzo szybkiej i prostej aplikacji (zobacz film poniżej).

Jest to jedyna metoda która wygląda naturalnie a jednocześnie daje najlepszy efekt gęstych , zdrowych i długich włosów.

Półperuka może również zakrywać miejscowe łysiny.

 

-włosy mają 50 cm

-końce nie są cieniowane jak w przypadku włosów naturalnych

-treska wykonan jest z włókna Heat Resistant Fiber

 

Innowacja 

Włókno Heat Resistant Fiber

 
Tylko włosy syntetyczne firmy Cameron Hair wykonane są z włókna Heat Resistant Fiber - są one odporne na temperaturę nawet do 180C. Włosy Heat Resistant Fiber odróżniają się od innych włosów syntetycznych naturalnym wyglądem-włosy nie mają sztucznego połysku. Ich wygląd zbliżony jest do włosów naturalnych. WŁOSÓW NIE MOŻNA FARBOWAĆ Włosy można poddawać temperaturze do 180C, w przypadku kręcenia włosów istnieje możliwość uzyskania delikatnych fal, jeżeli zależy Ci na mocnych lokach zobacz inne nasze aukcje z włosami kręconymi.

                                         

 

 

Parametry techniczne:
Kolor:
#27/10/m30x
Długość:
50 cm
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 20 Średnia ocena: 4.95
Ocena:
Autor:
Półperuka Naomi
Wspaniała, jak na tą cenę jakośc rewelacyjna. To już mój czwarty zakup i na pewno nie ostatni.
Ocena:
Autor:
Świetna jakość w super cenie! :)
Ocena:
Autor:
Rewelacyjna dopinka, gdyby nie filmik to bym sobie nie poradzila z zalozeniem ;)
Ocena:
Autor:
super mnie sie podoba
Ocena:
Autor:
Szeroki wybór kolor, dla mnie bombowa treska! :D
Ocena:
Autor:
Treska bardzo mi się podoba,ale zajmuje mi dużo czasu aby ją założyc tak, aby nie było nic widać. Ciężko się ja zakłada. Ale mimo to wszystko na plus
Ocena:
Autor:
REWELACJA!
Ocena:
Autor:
Jestem absolutnie zachwycona, bardzo dużo włosów, z łatwością się ją zakłada. Spinki nie uwierają, mogłam ją nosić cały dzień , nie przeszkadza podczas noszenia :) świetna jakość włosów syntetycznych :)
Ocena:
Autor:
Przesylka ekspresowa, przepiekne wlosy, idealny kolor !
Ocena:
Autor:
Na początku obawiałam się, że nie poradzę sobie z dopięciem tej treski. Dzięki filmikowi poradziłam sobie z założeniem w kilka minut,a końcowy efekt ...niesamowity!
Ocena:
Autor:
Wg mnie ten produkt zasluguje na 5 gwiazdek, bardzo łatwo się pólperukę zakłada, po założeniu jej mam w koncu dużo włosów :D wygladają bardzo naturalnie !
Ocena:
Autor:
wybralam ciekawy zimny odcien blondu ktorego szukalam juz bardzo dlugi czas i nigdzie nie moglam znalezc dobrej jakosci wlosow sztucznych tak abym miala je na dluzej niz na jeden raz:) te są ok, nie plączą się ,nie blyszczą, nie wypadają :) czesze je drucianą szczotka i delikatne pofalowanie na koncach nadal sie utrzymuje
Ocena:
Autor:
Dzieki filmikowi poradzilam sobie z zalozeniem bez problemu. Fajna fryzurka, włoski dlugie i geste. Spinki mocno sie trzymaja włosow, nie musze sie obawiac ze zleci mi z glowy :) raz na jakis czas nawilze je jedwabiem :) włos nie jest sztywny i nie plączą sie, bardzo przypominaja wlosy naturalne :)
Ocena:
Autor:
peruka jest super, mocno sie trzyma a wiec nie musze sie bac ze mi spadnie :D POZDRAWIAM
Ocena:
Autor:
dobrałam kolor bez problemu- złoty blond, pokierowałam się filmikiem instruktażowym, wyszło mi wspaniale i tak też czułam sie na moich urodzinach ! :)
Ocena:
Autor:
WLOSKI SA SWIETNE
Ocena:
Autor:
Włosy są super. Akurat trafiłam kolor. Polecam. Super w dotyku
Ocena:
Autor:
gatunek włosa rewelacja!
Ocena:
Autor:
Ubralam treske na impreze, nawet nikt sie nie zorientowal ze doczepilam :)
Ocena:
Autor:
Moja mama ma tzw lysienie plackowate a ta polperuka okazala sie na to idealna, przykryla czubek glowy gdzie bylo najgorzej.
Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Zobacz również
Półperuka - włosy kręconePółperuka - włosy kręcone
98,00 zł
Półperuka - włosy kręconePółperuka - włosy kręcone
98,00 zł
Peruka model XF-3047Peruka model XF-3047
99,00 zł189,00 zł
Spinka CLIP IN blondSpinka CLIP IN blond
1,00 zł
Peruka model XF-2040Peruka model XF-2040
99,00 zł189,00 zł
Peruka model XF-2037Peruka model XF-2037
99,00 zł189,00 zł
Peruka model XF-2031Peruka model XF-2031
99,00 zł189,00 zł
Peruka model XF-2035Peruka model XF-2035
99,00 zł189,00 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel